Saturday, 9 July 2011

persiapan untuk perasmian sekolah..

Assalamualaikum..
hari nie aq,,kawan-kawan dan cikgu-cikgu bertungkus-lumus untuk perasmian sekolah (SMK BANDAR BEHRANG 2020)..
perasmian nie diadakan pada hari SELASA bersamaan 12/7/2011..
macam-macam persediaan yang pihak sekolah lakukan..pihak atasan juga sibuk memanjang untuk perasmian nie..
perasmian nie dirasmikan oleh SULTAN PERAK..
itu yang kene buat majlis yang terhebat..hehe :))
biasa laa orang terhormat nak datang,,
cantik tak kerusi tu..cantik kan..tapi bukan sebarangan orang dapat duduk taw..
kalaw nak..korang beli sendiri laa..
kalaw tak silap aq..kerusi nie tempat sultan nak duduk..
GAMBAR INI DIAMBIL DI BILIK DIRAJA..


nie plak bunga yang telah digubah dengan cantik nya..
yang gubah bunga ni aq n kawan2..
inspirasi dari CIKGU ASMAH..yang aq sayang..


adoi..gambar tak berapa nak cantik laa..
sorry ye..nie sebenarnya gambar dekat lobby..


haaa..nie nampak ckit..nie kat lobby jugak...


yang nie gambar bus stop SMKBB 2020..
cuba tengok tu ..da bendera Perak lagi..

No comments: