Sunday, 21 August 2011

tarik rambut dalam tepung..



maafkan fara kalaw entry nie ade menyakitkan hati mane-mane pihak..i'm so sorry..
maaf jugak sebab mengalirkan air mate.. T_T semase buat entry nie.. :'(
fara yakin dengan keputusan fara untuk teruskan relationship dengan awak..
walaupown kite jarang contact sekarang nie..cye tetap sayang awak,,please percaye..
tolong laa!!! fara merayu sangat2..jangan buat fara macam nie.. :'(

awak.. cye jujur dengan awak..awak yang nak kite jujur kan..so,,fara cerita semua dekat awak..mule2 cye memang nak berahsia dengan awak..tapi cye rase cye tak patot buat macam tu..please awak..

cye send msg kat awak.. cerita kan semua nya kat awak.. awak cume balas 'awak ingat pesan sye..tarik rambut dalam tepung,rambut tak putus,tepung tak berselerak'
cye akan ingat sampai bile2 awak.. ape yang awak cakap kat cye..

cye taw, awak busy sekarang nie,,cye pown busy jugak..but..i really need u..
relationship kte dah 3 bulan lebih dah.. first time fara sayang kan seseorang tu betol2..selame nie hanya main2 jer..
please......

No comments: