Sunday, 13 November 2011

All about L.O.V.E



hyepp!! lama fara tak post entry kan :) haha.. okeyh-okeyh,, sekarang nie nak post la nie.. :)
fara nak tanya,, pernah tak korang mencintai atau pown dicintai seseorang :)
macam mana situasi korang pada waktu itu ???

1. saling mencintai antara satu sama lain
2.mencintai seseorang tetapi tidak dibalas
3.mencintai seseorang tetapi dipendam buat pekasam
4.dibelenggu orang yang mencintai anda,, tetapi anda tidak menyukainya
5.saling mencintai antara satu sama lain tetapi ada orang ketiga
6.cinta jarak jauh
7.cinta terhalang
8.dan lain-lain :)

okeyh-okeyh,, dalam dunia nie ada pelbagai jenis manusia kan?? so,, tak hairan la kalaw banyak sangat cinta macam kat atas tuh.. dalam satu perhubungan tu mesti ada masalah nya.. betul tak apa yang fara katakan nie ??
apa yang penting dalam perhubungan tu mesti ada beberapa sifat nya..

1. hormat pasangan anda
2. menjaga maruah pasangan anda
3. jujur dalam perhubungan
4. ikhlas mencintai pasangan anda
5. mempercayai antara satu sama lain
6. meenjaga batasan dengan pasangan anda
7. macam-macam lagi laa :)

kalaw betul kita mencintai seseorang :) belum tentu dia akan jadi milik kita taw.. semua nya bergantung kepada takdir dari Allah SWT.. jika dia jodoh kita,, tak akan kemana pergi nya :)
and 1 lagi,, kalaw kita dah dapat seseorang yang kita sayangi,, sayangi la dia selagi dia masih sayangkan kita :) tapi.. kena ingat wahai manusia :) sayangi lah TUHAN kita dahulu ,, RASUL dan NABI MUHAMMAD SAW.. lepas tu IBU BAPA ,, seterusnya kalaw tiada lagi selepas ibu bapa,, baru lah pasangan anda :)

kita ingat sama-sama okeyh :) fara pown ingat sekali :)

All about LOVE


No comments: