Saturday, 3 December 2011

korean drama



Hye semua !! nampak photo yang kat atas tuh?? haha,, entry nie pasal korean drama.. sekarang nie 8tv mainkan balik drama MY GIRLFRIEND IS GUMIHO.. Apa-apa pown,, thankz kat 8tv.. yahooooo!! drama korea nie best,, fara pernah tengok,, tapi saja nak tengok balik..heheehe
jom la tengok ( macam nak promote 8tv jer ) hahaha.. setiap hari isnin hingga hari jumaat , jam 8.30 malam hingga 9.30 malam.. alaaa,, 1 jam je pown..


haaa,, nie satu lagi drama yang nak dimainkan balik di 8tv.. HE'S BEAUTIFUL.. drama nie pown best jugak!! hero dye hensem laa,, >.< hehehe
tapi drama nie akan ditayangkan semula pada 16 december nanti.. pukul berapa fara tak sure laa..
ok laaa,, fara nak siapkan diri nak pergi kenduri nie..haha.. maklumlah,, cuti-cuti nie banyak sangat dapat kad jemputan,,haha.. rezeki kan nak buat macam mana..
okbaiiii




No comments: