Friday, 28 February 2014

3 hari 2 malam bersama mereka rakan-rakan Prauniversiti .

Assalamualaikum semua :)

post kali ini terhasil kira-kira berabad lamanya. Aku dah ada sikap yang sukar untuk diubati. ohhh always malas ! apa yang rajin tak tahu la. huhhh. Program ni sebenarnya program tahun lepas. aku baru nak update tahun ni. Berkurun dah lamanya. hehehe

tapi tak apa laa kan. update pasal benda lama sekurang-kurangnya aku dapat ingat balik kenangan bersama mereka . yee dakk ? *ayat cover. 







pija, eiraa, myra, fara ( aku )

di Alamanda, Putra jaya




Kami pergi 3 hari 2 malam. pergi mana ? haaa, pergi putrajaya + melaka. Ada la tempat-tempat yang kami pergi contohnya macam Pejabat Perdana Menteri, Alamanda Putra jaya, Pengkalan Balak ( paling best ). yang paling aku ingat la pengkalan balak di melaka. serius best. aku memang suka tempat-tempat yang ada sumber air macam laut. perhh. syok kau kalau dapat tengok matahari terbenam. kat tepi tu siap kau boleh berangan-berangan datang putera raja kat sebelah. fuyoooo. cite nak gempak je. hahahaha
tambah pulak dengan angin yang bertiup lembut. sayuuuu bak hang ! tutup mata hangpa boleh tidoq ! dengan jejak kaki kat pasir pantai. syokk oo walaupun habis seluaq hangpa penuh pasir. hehehe

Masa kat pengkalan balak, aku jarang masuk bilik. aku lebihkan masa dok tepi pantai. konon hirup udara segar. bila hangpa perati laut tuu. hangpa rasa tenang . insyaAllah hilang stress. masa kami pergi sana, kami beru je habis exam sem 1. hehehe. memang peluang laa dapat release tention cenggitu. peeewitt.



 haaa. tulis pija jangan tak tulis. 

 modal selipar jepun a.k.a selipar jamban --'


 gambar yang paling ngekk aku rasa. lompat tak jadi. jadi lawak ! 


camera banyak benorr nak ambik gambar model selipar jamban ni. HAHA




 gambar omar paling awesome. bhaha.
 mamak !!  kasi jambul satu !!

izzudin, omar,  epy cikebum , me , acap , eiraa & aiman.

ini cerita ku. ada masa aku nak update lagi.